ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ

Α.Σ.Κ.Ε.

Στις 11/5, Σάββατο, 6:00μμ στα Γραφεία μας θα γίνει ενημέρωση για τις θέσεις του ΑΣΚΕ σχετικά με τις Αυτοδιοικητικές και Ευρωεκλογές. Θα ακολουθήσει συζήτηση.

 

 «(...) εθάρρει (=τολμούσαν) δε και τα παιδάρια κατά τας οδούς, εκ των διδασκαλείων επανάγοντα κατά πρόσωπον αυτούς προδότας αποκαλείν»

(Πολύβιος, 2ος π.Χ. αιώνας, αναφερόμενος στα όργανα των Ρωμαίων στην Ελλάδα, πριν από την κατάκτησή της).

 

Δεν εννοούμε, εδώ, τους πολιτικούς και τα αφεντικά τους. Αυτοί θα λάβουν την «περιποίησή» τους σύντομα στις, συνολικά ή τμηματικά, εκλογές, που οι τωρινοί της κυβερνώντες δεν ευρίσκουν τρόπους, ελπίζουμε, να τις αποφύγουν. Αναφερόμαστε στην παντός είδους, υπό την υψηλήν προστασίαν των κυβερνώντων..., Κλεφτουριά στους δρόμους, στα μέσα μαζικής μεταφοράς, σε μεμονωμένα Ι.Χ. στους απόμερους δρόμους (!) και σε σπίτια ...μη φρουρούμενα!!

Υπάρχει ειδικός λόγος για ιδιαίτερη προσοχή τώρα! Οι χιλιάδες των ποικίλων υποψηφίων είναι υποχρεωμένοι να μετακινούνται διαρκώς προς άγραν ψήφων και, αν μπορούν ή τολμούν..., να ρητορεύουν σε μικρές, έστω συγκεντρώσεις. Αυτά συμβαίνουν πάντοτε σε προεκλογικές, πάσης φύσεως, περιόδους. Το τωρινό πρόβλημα όμως είναι μεγάλο, γιατί πρέπει να «κυκλοφορήσουν» και οι συριζαίοι!!

- Είναι γνωστό σε όλους πλέον πόσο δυσκολεύονται οι Συριζαιοι ή Τσιπραίοι να εμφανίζονται οπουδήποτε, τώρα, φανερά ή κρυφά, και απαιτούν διμοιρίες επί διμοιριών Αστυνομικών για προστασία από τους θερμόαιμους υποψήφιους «οπαδούς και ψηφοφόρους»...

- Το, δυσάρεστο και επικίνδυνο για τη μέγιστη πλειονότητα των Ελλήνων πολιτών, αποτέλεσμα είναι ότι όλες οι δυνάμεις Προστασίας των Πολιτών διατίθενται για την προστασία των Συριζαίων-Τσιπραίων υποψηφίων, που «πρέπει»  να ρητορεύουν πέραν των φίλιων εκπομπών των ΕΡΤ, που κανείς πλέον δεν τις βλέπει ή τις ακούει. Η προστασία των εν λόγω απαιτεί  ακόμη και προληπτικές συλλήψεις, το νέο «δογμα» της συριζέικης «δημοκρατίας», που θυμίζει τον αλήστου Α.Ν 509/1947 !!!!

- Ετσι οι παντελώς απροστάτευτοι πολίτες πρέπει να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους και μάλιστα ευγενικά και μετριοπαθώς, όπως μας λένε, μη τυχόν και προσβληθούν ή κινδυνεύσουν οι αποχαλινωμένοι και θρασύτατοι «παράτυποι» κλέφτες!

- Ας λάβουμε, λοιπόν, τα μέτρα αυτοπροστασίας μας Ολοι, με όποιο μέσο ή τρόπο μπορούμε, αφήνοντας για ... αργότερα την ευγένεια και τη μετριοπάθεια. Και να θυμόμαστε:

ΣΥΡΙΖΑ και Τσίπρας είναι και θα... φύγουν!

 

Όλοι σχεδόν παρακολουθούμε με απογοήτευση τη συνεχώς επιδεινούμενη χρήση, και γνώση, της Ελληνικής γλώσσας και, δυστυχώς, τη διαρκώς αυξανόμενη αδιαφορία για το εξόχως ανησυχητικό φαινόμενο. Δεν είναι της ώρας να αναλυθούν τα αίτια, πάντως η εικόνα της ελληνικής γλώσσας στην προφορική και γραπτή χρήση είναι, το λιγότερο, απογοητευτική. Και θα πρέπει όλοι μας ατομικά και συλλογικά να επεμβαίνουμε είτε για διόρθωση είτε με καταγγελία για το τι συμβαίνει σε γραπτά κείμενα, σε εκπομπές τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές, στους δημοσιογράφους, τους ομιλητές ή παρουσιαστές (το τι γίνεται στις διάφορες ΕΡΤ είναι πραγματικό έγκλημα), ακόμη και στις διαφημίσεις, όπου δίνεται η εντύπωση ότι επιχειρείται έως και η διακωμώδησή της! Ακούγεται π.χ. συνεχώς διαφήμιση "Ποιο είναι το σωστό; Θα εισάγω ή θα εισαγάγω; Ποιος είναι ο σωστός χρόνος; Και η απάντηση: "Το σωστό είναι η εισαγωγή να είναι γρήγορη".!!

Εννοείται ότι και οι δύο παραπάνω χρόνοι είναι σωστοί, φτάνει, φυσικά, να ξέρουμε πότε χρησιμοποιούνται. Και με την ευκαιρία, ας αναφέρουμε το βαρβαρισμό (γραμματικό λάθος) θα παράξουμε ή να παράξουμε, αντί του ορθού θα παραγάγουμε ή να παραγάγουμε. Και πάλι καλά να λέμε που η διαφήμιση δεν έλεγε θα (να) εισάξουμε, οπότε θα υποθέταμε ότι ρωτούσε αν πρέπει να ισιάξουμε, να τα βάλουμε στα ίσα!

 Ας αρχίσουμε, όμως, το πρώτο μικρό μάθημα!

- Αλλη η σημασία του  «κατ’αρχάς» = αρχικά κατά πρώτο, και άλλη του «κατ’αρχήν»=γενικά, σε γενικές γραμμές. Στην περίπτωση αυτή ακολουθεί ένα αλλά ή όμως. Παραδείγματα: «κατ'αρχάς θα ασχοληθούμε με το θέμα Α και μετά... κ.λπ.»

«κατ’αρχήν η κατάσταση της παιδείας στη χώρα μας είναι κακή, όμως υπάρχουν κάποιες εστίες παροχής της που είναι ελπιδοφόρες».

- Ανεξαρτήτως + γενική = ανεξάρτητα από (και όχι ανάμεικτα) π.χ.  «ανεξαρτήτως των όποιων αρνητικών εξαιρέσεων, σε γενικές γραμμές τα πράγματα καλά πάνε», ή «ανεξάρτητα από τις όποιες εξαιρέσεις τα πράγματα κ.λπ.

Και, για όνομα του Θεού(!), ας εκφράζουμε την αγανάκτησή μας στον πελώριο σολοικισμό «ανεξαρτήτου...», που τελευταία άρχισε να συχνάζει επικίνδυνα. Θα συνεχίσουμε.

Ως περίεργοι, έστω, παρατηρητές «θεάρεστων» πρωτοβουλιών και άμισθοι, αν είναι δυνατον(!), εθελοντές παντός είδους βοήθειας προς, γενικώς, πάσχοντες σπεύδουμε να  ενημερώσουμε το σ. Τσίπρα ή, έστω, το γενικό βοηθό του σ. Φλαμπουράρη ότι ο υποψήφιος Δήμαρχος της ΝΔ, το 2014, για την Αθήνα και αποτυχών λόγω του αντάρτη κ. Νικήτα Κακλαμάνη (κατά τα άλλα από τα σοβαρότερα στελέχη της ΝΔ) Αρης Σπηλιωτόπουλος είναι σφόδρα ενοχλημένος, που δεν...ενημερώθηκε για την επίσημη υποψηφιότητα του νεαρού Μπακογιάννη.

Με κατάλληλους χειρισμούς κάτι μπορεί να γίνει, έστω μια παρουσία σε κάποια «Γέφυρα». Θα ήταν πραγματικό(!) κελεπούρι, συγκρινόμενος μάλιστα με τους κ.κ. Αντώναρο και Παπακώστα. Τι λέτε;

Ο θεσμός της τοπικής Αυτοδιοίκησης έχει μακρά ιστορία, από την εποχή της τουρκοκρατίας τουλάχιστον. Εξυπηρετούσε τις ανάγκες των κοινοτήτων και αποτελούσε έναν από τους  θεσμούς   εθνικής αφύπνισης και διαφύλαξης της κοινωνικής και εθνικής συνοχής των Ελλήνων. Βέβαια, από τη σύσταση του νεοελληνικού κράτους έχει υποστεί διάφορες παρεμβάσεις, όμως απο την αλήστου μνήμης σημιτική εποχή  η έννοια της Αυτοδιοίκησης ως τοπικής  έχει, δυστυχώς, ουσιαστικά  καταργηθεί.

 Με τα «σχέδια» Καποδίστριας και Καλλικράτης, ονόματα που σφετερίσθηκαν, για να βαφτίσουν τα «κατορθώματά» τους (τι τους έφταιγε ο πρώτος Κυβερνήτης, ο οποίος είπε: «...βασιλεύση εις την ακαρδίαν μας μόνο το αίσθημα το ελληνικό. Ο φιλήκοος των ξένων είναι προδότης» και ο αρχιτέκτονας της Ακρόπολης;), καταργήσανε την τοπικότητα και την έννοια της κοινότητας.  

Η διάλυση των αυτοδιοικούμενων τοπικών κοινωνιών  στα χωριά και στις κωμοπόλεις και η υπαγωγή τους, στις περισσότερες περιπτώσεις,  σ’ ενα μόνο δήμο στο νομό, έχει αυτουργούς και πολλαπλούς στόχους, εκτός του κομματικού ελέγχου που θα είναι πιο ευχερής σε 325 δήμους του «Καλλικράτη» παρά σε 441 δήμους και 5.382 κοινότητες, που υπήρχαν πριν από τον «Καποδίστρια».

Αυτουργός, ποιος άλλος, το ΠΑΣΟΚ, με πρώτο τον, πολλά βαρύ, Αλέκο Παπαδόπουλο  «εκσυγχρονιστή» Υπουργό Εσωτερικών του Σημίτη με τον «Καποδίστρια» (ν.2359/1997)  να συμπτύσσει την πρωτοβάθμια αυτοδιοίκηση σε 910 δήμους και 133 κοινότητες ειδικών περιπτώσεων. Ενώ ο έτερος Καππαδόκης, ο γεφυρόπληκτος Γιάννης Ραγκούσης   Υπουργός Εσωτερικών του Γιωργάκη, ομογάλακτου του πεφιλημένου του, πλέον, και κεντροαριστερολάγνου Τσίπρα, με τον «Καλλικράτη» (ν.3852/2010) έδωσε τη χαριστική βολή υπακούοντας στις εντολές των ξένων δανειστών, που ζητούσαν περικοπές κρατικών δαπανών στην Αυτοδιοίκηση. Απέμειναν μόνο 325 δήμοι, ενώ οι αυτοδιοικητικές εκλογές θα γίνονται κάθε 5 χρόνια αντι για 4, προφανώς για οικονομία. Αυτή δε νοείται  πλέον Αυτοδιοίκηση. Οι  Ελληνες πολίτες απωθούνται από μια όλο και πιο απόμακρη διοίκηση. Με αυτόν τον τρόπο η Αυτοδιοίκηση έπαψε να έχει το ρόλο για τον οποίο δημιουργήθηκε, δηλ. να είναι κοντά στον πολίτη και να ελέγχεται άμεσα από αυτόν.  Πολύ δε περισσότερο αυτό ισχύει με τις 13 Περιφέρειες. Αυτό ήταν το σχέδιό τους, ο παροπλισμός των πολιτών.

Στην «Ε», φύλλο 134, Ιούνιος 2010 γράφτηκε

«Ποιοι είναι, λοιπόν, οι στόχοι του «Καλλικράτη»;

Δε χρειάζεται λεπτομερής ανάγνωση των 300 περ. άρθρων του νέου νόμου. Μια απλή ματιά αρκεί για να καταφανούν οι πραγματικές στοχεύσεις.

-Απομάκρυνση του πολίτη από τη συμμετοχή στην παραδοσιακά ελληνική κοινότητα και είσοδο των διάφορων ΜΚΟ (κοινωνία των πολιτών), που θα εκτελούν πειθήνια τις εντολές των χρηματοδοτών τους…

-Εγκατάλειψη των χωριών από τους απολυμένους (ευελπιστούν στις 150.000) των ΟΤΑ και των δημοτικών επιχειρήσεων και την κατάληψή τους από τους μετανάστες…

-Ιδιωτικοποίηση Παιδείας, Υγείας, Πρόνοιας (που ανατίθεται στους Δήμους) και αυτόνομα προγράμματα σπουδών ανά Περιφέρεια, για θρίαμβο των διαφόρων Ρεπούσηδων.

-Ανοιγμα των αυτόνομων Περιφερειών σε ξένους (και γείτονες;) παρόχους και δανειστές (θα μπορούν να δανείζονται ελεύθερα…) με υποσχέσεις για «χρυσά κουτάλια» και διευκόλυνση έτσι μελλοντικών εκβιασμών και αποσπάσεων, με την κατάλληλη προπαγάνδα και υποδαύλιση τοπικών διαφορών. Οι κίνδυνοι για Μακεδονία, Θράκη, Αιγαίο, Κρήτη είναι ήδη εμφανείς.»

Ετσι  οι διάφοροι Φούχτελ-Σόρος και σία  αμολήθηκαν  για να εφαρμόσουν το «όραμα» της γερμανικής Ε.Ε και της παγκοσμιοποίησης επιχειρώντας να εξαχρειώσουν περιφερειάρχες, δημάρχους και λοιπούς δημοτικους παράγοντες,  ώστε να δημιουργήσουν στο χώρο της Αυτοδιοίκησης ένα εσμό προθύμων, ανάλογο με αυτόν της κεντρικής πολιτικής σκηνής. Στα εγχειρήματα αυτά λίγοι ήταν οι ασπόνδυλοι. Οι πολλοί, ευτυχώς,  έμειναν όρθιοι και στάθηκαν άξιοι της εμπιστοσύνης των πολιτών.

Ελπίζουμε σ’ αυτές τις εκλογές να πάρει καθένας ό,τι του αξίζει...

 

            Η συριζέικη «συμφωνία των Πρεσπών», μετά την αναγνώριση εθνότητας,  γλώσσας, την απάλειψη της ιστορίας, την προσφορά λιμενικών διευκολύνσεων και  δικαιωμάτων στην Ελληνική ΑΟΖ, προσφέρει στους Σκοπιανούς (άλλη απαγορευμένη λέξη των «Πρεσπών»: «Επισήμως», λένε, πρέπει να αποκαλούνται «Μακεδόνες/πολίτες  της Βόρειας Μακεδονίας») και την απαγόρευση του «Μακεδονία ξακουστή του Αλεξάνδρου η χώρα». Αυτό, επειδή, κατά τον Ν. Παππά, ξακουστή  είναι μόνο η «Μακεδονία» των «γειτόνων»!!! Ομως η απαγόρευση τους έμεινε στα χαρτιά, επειδή διαπίστωσαν ότι οι Ελληνες δεν «κατάπιαν» τις «Πρέσπες» τους και τους αποδοκιμάζουν παντού. Γι’ αυτό ανέκρουσαν πρύμναν. Σ’όλες τις παρελάσεις, που ήθελαν να καταργήσουν οι συριζαίοι , ακούστηκε ως εμβατήριο, υπό τα χειροκροτήματα των παρευρισκομένων. Τώρα ισχυρίζονται ότι...δεν το απαγόρευσαν, ότι «κακώς» καταλάβαμε...  

Αν πέρναγαν οι «Πρέσπες», δεν αποκλείεται  οι συριζαίοι να μας έλεγαν ότι, επειδή στον Εθνικό Υμνο η αναφορά σε ιερά κόκαλα Ελλήνων είναι «άκρως εθνικιστική, χρυσαυγίτικη  και ρατσιστική», λόγω του αποκλεισμού του «διαφορετικού», θα τον απαγόρευαν γενικώς, όχι μόνο στις παρελάσεις. Στη θέση του μπορεί να έβαζαν τον ύμνο της «Ευρώπης», δηλ. της Ε.Ε., («Ωδή στη χαρά» των Σίλερ-Μπετόβεν), που, άλλωστε, έχει υιοθετήσει ως εθνικό του ύμνο... το Κόσοβο, ή τον εθνικό ύμνο των ΗΠΑ, που είναι και η...αδυναμία του Τσίπρα. Γι’ αυτούς πατρίδα δεν είναι η Ελλάδα, αλλά  οι καρέκλες τους. Ως πότε όμως ;  

 

Το ΑΣΚΕ γραπτά και σε ομιλίες έχει εκφράσει την άποψη ότι το ΚΚΕ ελληνοποιείται βαθμιαία, δηλ. αναφέρεται, κύρια, στα προβλήματα της Ελληνικής Κοινωνίας και της Ελλάδας ως χώρας, παρά την εμμονή της προηγούμενης και τωρινής ηγεσίας του στην υπεράσπιση, πάση θυσία(;) του ευρώ, του πυρήνα της Ε.Ε. Αυτό ισχύει και για τα «εθνικά» λεγόμενα θέματα ιδίως για Θράκη, Αιγαίο, Κύπρο και (κάπως διστακτικά) στο λεγόμενο Σκοπιανό, τονίζοντας τα 2 τελευταία χρόνια την ανάγκη υπεράσπισης των συνόρων μας.

Αίσθηση, ως εκ τούτων, δημιούργησε και πολλές απορίες η ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή προς τον Υπουργό Εθνικής Αμυνας των βουλευτών του Θανάση Παφίλη, Λιάνας Κανέλλη και Σ. Τάσσου, διαμαρτυρόμενων για συνθήματα που ακούγονται μέσα στον ελληνικό στρατό, όπως «Η Μακεδονία είναι Ελληνική καθώς και η Κύπρος»!!!

Μοιραία, ως εκ τούτου, η ερώτηση αυτή συσχετίζεται με απόσπασμα ομιλίας του Θ. Παφίλη στο Γοργοπόταμο, αρχές του περασμένου Δεκεμβρίου, άκρως περίεργου: «[...] Το κόμμα μας επίσης λέει ότι ο λαός δεν πρέπει να έχει καμιά εμπιστοσύνη στις αστικές κυβερνήσεις κατά τη διάρκεια του πολέμου. Το κόμμα μας θα ηγηθεί στην αυτοτελή οργάνωση της εργατικής λαϊκής πάλης με όλες τις μορφές, ώστε να οδηγήσει στην ολοκληρωτική ήττα της αστικής τάξης, εγχώριας και ξένης, ως εισβολέα. Ο αγώνας αυτός να συνδεθεί με την πάλη για την κατάκτηση της εξουσίας, είτε η Ελλάδα είναι επιτιθέμενη είτε έχει δεχτεί εισβολή»!!!

Τι γίνεται εδώ; Εχουμε επανάληψη αυτών που έγιναν στο στρατό στη Μικρά Ασία το 1922, με τη γνωστή τραγωδία. Τότε υπήρχε, τουλάχιστον, η Σοβιετική Ενωση και ο Λένιν, που συμμαχούσαν, ευκαιριακά, με τον Κεμάλ. Τώρα;

Ισως, βέβαια, αυτά να λέγονται «έτσι για την τιμή των όπλων», το και πιθανότερο. Πάντως ας τα έχουμε υπόψη.

Ο κ. Μακρόν,η ακραία περίπτωση «πολιτικού παιδιού του σωλήνα» της Παγκοσμιοποιητικής  Νέας τάξης, των τραπεζών, των πολυεθνικών, των  «επενδυτικών» funds κ.λπ παγκόσμιων κερδοσκόπων, απέτυχε στην απόπειρα εικόνας συμπαθείας με τις φωτογραφίες εναγκαλισμών του με ευειδείς σκουρόχρωμους νεανίες, ώστε να αντιμετωπίσει την απειλή των «κίτρινων γιλέκων».

Και κατέφυγε σε άλλο ακραίο εγχείρημα: Πρότεινε την κατάργηση των όρων και των ρόλων "πατέρας" και "μητέρα", ώστε να μην ενοχλούνται τα ομόφυλα ζευγάρια! Και τους αντικαθιστά με "γονέας" νο1 και "γονέας" νο2!! Οι εδώ τι λένε;


ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ (Α.Σ.Κ.Ε.)